Wygraj wycieczkę – ART-COM ma 30 lat!
/in Aktualności/by Sebastian PyciaJesteśmy z Wami już 30 lat!
Już dzisiaj wieczorem czyli 6 grudnia, wystartuje nasz urodzinowy konkurs w którym przygotowaliśmy dla Was fantastyczne nagrody. Obserwujcie nasze Social Media!
Wyślemy Was na wakacje, sprezentujemy nowiutki telewizor czy konsolę PS5! Ale to nie wszystko dla 7 osób, które będą najbliżej prawidłowej odpowiedzi przygotowaliśmy darmowe abonamenty na internet, natomiast dla pierwszych 100 osób, które wezmą udział w konkursie – gadżety firmy ART-COM!
Obiecujemy, że 3 pytania będą łatwe – a finałowe? Kto najbliżej odpowiedzi – 24 grudnia będzie się cieszył jedną z przygotowanych przez naszego Mikołaja nagród!
Wyczekujcie… nieoczekiwanego! HO!HO!HO!🎅🎅🎅
Podwale – przerwa w dostępie do usług 19.02.2024r.
/in Aktualności/by Sebastian PyciaW dniu 19-02-2024 będziemy prowadzić prace inwestycyjne związane z rozbudową naszej sieci światłowodowej na Podwalu. Prace mają na celu zwiększenie liczby dostępnych włókien i przepustowości pomiędzy naszymi węzłami.
W związku z powyższym w poniedziałek 19 lutego br. w godzinach 9-16 może wystąpić dwugodzinna przerwa w dostępie do usług w lokalizacjach:
Hotel Brojan – ul. Paderewskiego 43
Blok wielorodzinny – ul. Boczna 6-14
Domy jednorodzinne przy ul. Paderewskiego
Jeżeli warunki na miejscu pozwolą to postaramy się ograniczyć przerwy do koniecznego minimum.
W dniu 6 września (środa) sklep czynny do 14:00
/in Aktualności/by Sebastian PyciaW dniu 9 sierpnia (środa) sklep naszej firmy będzie czynny w godzinach 10:00 – 14:00! Za wszelkie niedogodności z tym faktem związane przepraszamy i liczymy na Waszą wyrozumiałość.
Obsługa naszych Abonentów odbywać się będzie jak zawsze całodobowo przez Biuro Obsługi Klienta pod numerem 327454545 (wybrać 1)
W dniach 12 i 14 sierpnia sklep nieczynny!
/in Aktualności/by Sebastian PyciaW dniu 12 (sobota) oraz 14 sierpnia (poniedziałek) sklep naszej firmy będzie nieczynny! Za wszelkie niedogodności z tym faktem związane przepraszamy i liczymy na Waszą wyrozumiałość.
Oczywiście nie wszyscy mają wolne, obsługa naszych Abonentów odbywać się będzie jak zawsze całodobowo przez Biuro Obsługi Klienta pod numerem 327454545 (wybrać 1)
Podnosimy… taryfy! 200 Mbit/s za 50 zł miesięcznie!
/in Aktualności/by Sebastian PyciaDynamicznie rozwijający się rynek telekomunikacyjny, a także zwiększające się potrzeby klientów na usługi internetowe wysokiej jakości oraz niezawodności wyznaczają nam kierunki rozwoju naszej firmy. Z wielką przyjemnością informujemy, iż kolejny raz podnosimy szybkość taryf internetowych dla naszych abonentów pozostawiając je w nie zmienionych cenach!

Zarówno dla nowych jak i obecnych Abonentów wprowadzamy nowe taryfy internetowe:
200 Mbit/s za 50 zł miesięcznie
400 Mbit/s za 66 zł miesięcznie
800 Mbit/s za 99 zł miesięcznie
W naszej ofercie od zawsze oferujemy internet symetryczny czyli pobieranie = wysyłanie.
Koszt podłączenia sieci internet w budynkach wielorodzinnych to 1 zł, natomiast w domach jednorodzinnych 291 zł. W domach prywatnych abonent otrzymuje w pełni wykonaną światłowodową instalację do punktu wskazanego przez niego w domu. Cena zawiera również router światłowodowy z opcją wifi.
Poglądowa mapa zasięgu sieci internet dostępna jest tutaj: http://mapa.artcom.pl
Pełna lista lokalizacji dostępna jest pod adresem: https://www.artcom.pl/zasoby/wyszukiwarka-przylaczy/

Inwetaryzacja w dniach 3-8 stycznia!
/in Aktualności/by Sebastian PyciaInformujemy, iż w dniach 3-8 stycznia w siedzibie naszej firmy przy ul. Grunwaldzkiej będzie prowadzona Inwentaryzacja, przez co sklep jak i stacjonarne Biuro Obsługi Klienta w tych dniach będą NIECZYNNE!
Biuro Obsługi Klienta dla naszych Abonentów będzie dostępne jak zawsze 24 godziny na dobę i będzie pełniło dyżur każdego dnia pod całodobowym numerem telefonu 32 7454545 (wybrać 1).
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i z uwagi na specyfikę okresu świąteczno-noworocznego liczymy na Państwa wyrozumiałość.
Zmiany w umowie i regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych ART-COM
/in Aktualności/by Sebastian PyciaSzanowni Państwo,
w związku z tym, że z dniem 21 grudnia 2020 r. zmienią się przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, konieczne jest wprowadzenie zmian do łączącej nas z Państwem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz do obowiązującego Państwa wzorca regulaminu. Wprowadzone zmiany nie wpłyną na warunki cenowe (opłaty nie zostaną podwyższone lub obniżone) oraz na parametry jakościowe świadczonych na Państwa rzecz usług. Nowelizacja przepisów jedynie zwiększa zakres przysługujących Państwu uprawnień, a zatem, zamierzone przez nas, opisane poniżej zmiany, będą miały dla Państwa pozytywny skutek.
Mając na względzie obowiązek zmiany warunków umów, który wynika z konieczności dostosowania postanowień wzorca umowy i regulaminu świadczenia usług do zmienionych przepisów prawa oraz realizując podstawowe prawo do informacji o zakresie wprowadzonych zmian, poniżej przedstawiamy Państwu zakres modyfikacji do obowiązującej Państwa umowy i regulaminu. Postanowienia umowy i regulaminu w zmodyfikowanym brzmieniu stosowane będą wobec Państwa po upływie miesiąca od otrzymania niniejszego komunikatu, jednak nie wcześniej niż od dnia 21 grudnia 2020 r.
W przypadku braku akceptacji zaproponowanych zmian, mają Państwo prawo do wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie jednego miesiąca od dnia otrzymania niniejszej informacji, ale co najmniej do dnia 21 grudnia 2020 r. Jednocześnie podkreślamy, że z uwagi na konieczność dostosowania wzorca umowy i regulaminu do zmian w przepisach prawa, skorzystanie przez Państwa z prawa do wypowiedzenia umowy spowoduje konieczność zwrotu ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Brak wypowiedzenia umowy w powyższym terminie oznaczać będzie kontynuację świadczenia na Państwa rzecz usług telekomunikacyjnych oraz akceptację zmienionych regulaminu i umowy.
Dziękując za zaufanie, jakim obdarzyli Państwo naszą firmę, serdecznie zachęcamy do dalszego korzystania z naszych usług. Poniżej przedstawiamy zmienione postanowienia umowy i regulaminu.
ZMIANY W OBOWIĄZUJĄCYM W ART-COM SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W JAWORZNIE REGULAMINIE ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- W § 7 po ust. 13 dodaje się ust. 14 w następującym brzmieniu:
Prawo do przeniesienia numeru do istniejącej sieci innego operatora, o którym mowa w ust. 7, Abonent zachowuje także po rozwiązaniu Umowy, przez okres 1 miesiąca od dnia rozwiązania Umowy. Abonent może zrzec się prawa do przeniesienia numeru po rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
- Po § 12 dodaje się § 121 o następującej treści:
- W przypadku zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet, Abonent ma prawo do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet, chyba że nie jest to technicznie wykonalne.
- Dostawca usług wykonuje aktywację Usługi internetowej w najkrótszym możliwym terminie uzgodnionym z Abonentem, jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia zakończenia obowiązywania umowy łączącej Abonenta z dotychczasowym dostawcą usług dostępu do sieci Internet.
- W przypadku rozwiązania Umowy, Dostawca usług jest zobowiązany świadczyć Usługę internetową na dotychczasowych warunkach do czasu uzgodnionego przez nowego dostawcę usługi dostępu do sieci Internet z Abonentem terminu aktywacji tej nowej usługi.
- Uzgodnienie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3 powyżej, powinno nastąpić niezwłocznie na Trwałym nośniku.
- Za czynności związane z realizacją uprawnienia, o którym mowa w ust. 1-4 powyżej, Dostawca usług nie pobiera opłat od Abonenta.
- W § 13 po ust. 6 dodaje się ust. 7 w następującym brzmieniu:
Jeżeli nie doszło do zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet, o której mowa w § 121, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy usług:
a) a jest on dotychczasowym dostawcą usługi dostępu do sieci Internet – Abonentowi przysługuje jednorazowe odszkodowanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych za wszystkie świadczone Usługi, liczonej według Rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, o których mowa w § 8 ust. 1;
b) a jest on nowym dostawcą usługi dostępu do sieci Internet – Abonentowi przysługuje jednorazowe odszkodowanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych za wszystkie usługi świadczone Abonentowi przez dotychczasowego dostawcę usług, liczonej według rachunków tego dostawcy z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych.
ZMIANY W UMOWACH O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH ZAWARTYCH Z ART-COM SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W JAWORZNIE
- W § 3 po ust. 5 dodaje się ust. 6-8 w następującym brzmieniu:
6. W przypadku, gdy Umowa zawarta na czas określony uległa automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony po okresie jej obowiązywania, Abonentowi przysługuje prawo do jej wypowiedzenia w każdym czasie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia Abonent ponosi jedynie koszty świadczenia Usług objętych Umową.
7. Przed automatycznym przedłużeniem Umowy, o którym mowa w ust. 3, Dostawca usług informuje Abonenta w sposób jasny i zrozumiały na Trwałym nośniku, nie później niż na 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, o automatycznym przedłużeniu Umowy, sposobach jej rozwiązania, a także najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych.
8. Po automatycznym przedłużeniu Umowy, o którym mowa w ust. 3, Dostawca usług co najmniej jeden raz w roku informuje Abonenta o najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych, chyba że Abonent nie wyraził zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
- § 4 ust. 7 otrzymuje następującą treść:
Z zastrzeżeniem § 3 ust. 2 powyżej, dotyczącego konieczności zwrotu ulgi i § 3 ust. 6 powyżej, dotyczące Umowy przedłużonej automatycznie na czas nieokreślony, Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono wypowiedzenie, przy czym Dostawcy usług przysługuje prawo do rozwiązania Umowy tylko z ważnych przyczyn, przede wszystkim określonych w ust. 9 poniżej.
Na skróty
Adres firmy
43-600 Jaworzno
Godziny otwarcia
pn – pt 10:00 – 18:00
soboty 10:00 – 14:00