W sobotę 20 kwietnia nieczynne!

W dniu 20 kwietnia (sobota), sklep oraz serwis ART-COM będą zamknięte.
Biuro Obsługi Klienta internetowego pełni dyżur jak każdego innego dnia pod całodobowym numerem telefonu 327454545 (wybrać 1).

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy!

Zmiana Cennika połączeń od 15 maja 2019r.

Obniżenie cen w sieci Art-Com za połączenia wewnątrz UE i EOG

Szanowni Państwo,

w związku z koniecznością wdrożenia postanowień rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2018/1971 w zakresie regulacji stawek detalicznych za połączenia telefoniczne wewnątrz UE i EOG oraz wytycznych BEREC (Urząd Organu Europejskich Regulatorów Łączności Elektronicznej)konieczne jest wprowadzenie zmian do obowiązujących abonentów usług telefonicznych cenników usług za połączenia wewnątrz Unii Europejskiej i w ramach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Z uwagi na treść art. 61 ust. 51 PT ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne w dotychczas obowiązującym cenniku Jawtel Domowy, Jawtel Domowy Lato 2013 oraz Jawtel Domowy 60 Minut zmianie uległy ceny za jedną minutę połączenia do: Austria – komórkowe,  Belgia – komórkowe,  Chorwacja – komórkowe, Czechy – komórkowe, Gibraltar, Holandia – komórkowe,  Liechtenstein – komórkowe, Litwa – komórkowe, Luksemburg – komórkowe, Norwegia – komórkowe, Słowacja – komórkowe, Dania – komórkowe, Estonia – Komórkowe, Gwadelupa – komórkowe, Hiszpania – komórkowe, Irlandia – komórkowe, Islandia, Łotwa – komórkowe, Malta – komórkowe,  Martynika – komórkowe, Majotta,  Rumunia – komórkowe, Wielka Brytania – komórkowe, Gujana Francuska, Słowenia – komórkowe,  Wielka Brytania – numery osobiste, Bułgaria – komórkowe,  Reunion, Włochy – komórkowe, które od 15 maja 2019 roku wynosić będą 1 zł/minutę.   

Zmieniony cennik, który obowiązywał będzie od 15 maja 2019 roku można pobrać na naszej stronie internetowej pod adresem: https://www.artcom.pl/dla-domu/telefon/. Z tą datą stanie się on częścią zawartych już z Państwem umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii. Ci z Państwa, którzy zmian nie akceptują, mają prawo do pisemnego wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usługi telefonii w terminie do 15 maja 2019 roku. Jednocześnie, z uwagi na to, że zmiany związane są wyłącznie ze zmianą obowiązujących przepisów i obejmują wyłącznie obniżenie cen, to skorzystanie przez abonentów z prawa do wypowiedzenia umowy spowoduje konieczność zwrotu ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego.

Podkreślamy, że wprowadzone zmiany prowadzą wyłącznie do obniżenia warunków cenowych świadczonych na Państwa rzecz usług, nie zmieniają one parametrów jakościowych świadczonych usług. Zmiana nie obejmuje usług o podwyższonej opłacie, za wyjątkiem połączeń pod numery toll-free (bezpłatne połączenia na numery 80x).

Sebastian Pycia
/Kierownik Biura Obsługi Klienta/

Górników z "Danuty" 31 podłączone światłowodowo!

Górników z „Danuty” 31 podłączone światłowodowo!

Niezmiernie miło nam poinformować, iż przyłączyliśmy do super szybkiego przyłącza światłowodowego pierwszy budynek wielorodzinny na Łubowcu!
Mieszkańcy bloku przy ul. Górników z „Danuty” 31 od kilku dni mają możliwość korzystać z usług światłowodowego internetu, telewizji cyfrowej jak i telefonu stacjonarnego.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z całodobowym Biurem Obsługi Klienta firmy ART-COM pod numerem 32 745 45 45 (wybrać 1)

Przypominamy, że nasza firma jest liderem pod względem szybkości internetu w Jaworznie. Od dwóch lat przodujemy w testach prędkości realizowanych przez podmiot zewnętrzny – portal www.speedtest.pl

Statystyki za miesiąc luty pokazują, że nieprzerwanie jesteśmy numerem jeden w naszym mieście: http://www.speedtest.pl/ranking_isp/1/290/2-1-1-1-2-SL-49-0-1

GALA KSW 47: The X-Warriors

Gala KSW 47: The X-Warriors

W walce wieczoru zmierzą się najsilniejszy człowiek na Ziemi, Mariusz Pudzianowski i debiutujący w KSW, złoty medalista Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w podnoszeniu ciężarów, Szymon Kołecki.

Do pojedynku staną również Mistrz KSW w wadze ciężkiej Phil de Fries oraz mistrz kategorii półciężkiej i pogromca Mameda Khalidova, Tomasz Narkun, a stawką pojedynku będzie pas królewskiej kategorii wagowej należący do Anglika.

23 marca w Atlas Arenie odbędzie się 9 pojedynków:

  • Philip De Fries vs. Tomasz Narkun
  • Mariusz Pudzianowski vs. Szymon Kołecki
  • Borys Mańkowski vs. Norman Parke
  • Fernando Rodrigues Jr. vs. Satoshi Ishii
  • Damian Janikowski vs. Aleksandar Ilić
  • Marcin Wrzosek vs. Krzysztof Klaczek
  • Karolina Owczarz vs. Marta Chojnoska
  • Maciej Kazieczko vs. Bartłomiej Kopera
  • Dawid Gralka vs. Paweł Polityło
     

Gala będzie emitowana w jakości HD na kanale 900.

Dostęp do kanału dla Abonentów będzie sprzedawany za 39 zł.

Możliwość zakupu dostępu do transmisji z gali będą mieli również nasi Abonenci pakietów Mini HD.

Zamawiać usługę w telewizji JAMBOX można:

  • wprost z pilota wybierając pakiet: .Pay Per View: Gala KSW 47
  • telefonicznie w całodobowym Biurze Obsługi Klienta pod numerem: 32 7454545 (wybrać 1)
  • przez JAMBOX Panel

Start Gali: 23 marca od godz. 19:00


Jak zamówić:

Z komputera/smartfona    Z pilota 

Pakiet ELEVEN HD odkodowany 10-18 Marca

Odkodowaliśmy dla Was Eleven HD!

Miło nam poinformować, że w dniach od 10 do 18 marca br. odkodujemy dla Państwa cały Pakiet Eleven HD, czyli aż cztery sportowe kanały. Będzie to związane z udziałem Roberta Kubicy w wyścigu Formula 1™!

Polak wraca do F1™ jako główny kierowca po dziewięciu latach przerwy i w bolidzie ROKiT Williams Racing stanie ponownie w szranki z czołowymi zawodnikami świata, takimi jak Lewis Hamilton, Sebastian Vettel czy Kimi Räikkönen. Stacja pokaże nie tylko każdy wyścig, ale również sesje treningowe i kwalifikacje. Transmisjom będzie towarzyszyło specjalne studio oraz relacje dziennikarzy ELEVEN SPORTS obecnych na miejscu wydarzeń. Sezon zostanie zainaugurowany w połowie marca w Melbourne podczas Grand Prix™ Australii. Dwa tygodnie później rywalizacja odbędzie się na pustyni Sakhir w trakcie Grand Prix™ Bahrajnu. W zeszłym roku w obu tych miejscach triumfował Sebastian Vettel. Kto okaże się najlepszy tym razem?

Na co dzień kanały Eleven Sports 1 HD, Eleven Sports 2 HD, Eleven Sports 3 HD, Eleven Sports 4 HD dostępne są w Pakiecie Eleven HD kolejno na pozycjach 206, 207, 208 i 209.



Otwórz sobie pakiet

Aby oglądać kanały należące do pakietu Eleven HD bez dodatkowych opłat, okno należy sobie otworzyć samemu. Wystarczy „wyklikać” z pilota lub w JAMBOX Panelu wskazany pakiet.

Najnowszy pakiet nosi nazwę:

.Otwarte okno Pakiet Eleven


Po „zamknięciu okna” pakiet wyłączy się automatycznie, nie będą się z tym wiązały absolutnie żadne opłaty.

Otwórz sobie darmowy pakiet od razu w JAMBOX:

Z komputera/smartfona    Z pilota 

Pakiet możesz aktywować całodobowo w naszym BOK

Jeśli jesteś zainteresowany aktywowaniem bezpłatnego okna Eleven HD telefonicznie możesz zadzwonić do Biura Obsługi Klienta ART-COM pod całodobowy numer 32 7454545 (wybrać 1) i aktywować 4 kanały Eleven.

Oskary odkodowane dla abonentów JAMBOX HD

Canal+ odkodowany!

Miło nam poinformować, że w tym roku wspólnie będziemy mogli śledzić Galę Oscarową® emitowaną na kanale CANAL+, który odkodujemy specjalnie na to wydarzenie.  

CANAL+ odkodujemy dla Państwa jednak aż trzykrotnie podczas oskarowego weekendu.

Pierwsze pasmo dostępne będzie już w sobotę, 23 lutego w godzinach 16:00-21:00, a w nim:

  • 16:05  Zawierucha w Hollywood (dokument produkcji CANAL+)
  • 17:00  Lotto Ekstraklasa: studio (na żywo)
  • 17:55  LOTTO Ekstraklasa: Lech Poznań – Legia Warszawa (na żywo)
  • 20:00  Lotto Ekstraklasa: studio (na żywo)
  • 20:35  Na drodze (film krótkometrażowy/polski thriller)

W nocy z niedzieli na poniedziałek 24/25 lutego odkodujemy dla Państwa CANAL+ po raz drugi na słynną już Galę Oscarową® i wspólnie będziemy trzymać kciuki za rodzimą produkcję – „Zimną Wojnę”.  

Podczas otwartego okna będzie można zobaczyć m.in.:

  • 23:30  Zawierucha w Hollywood (dokument produkcji CANAL+)
  • 00:30  Oscary® 2019 – czerwony dywan
  • 02:00  Gala Oscarowa®+ studio CANAL+
  • 05:05  Zawierucha w Hollywood (dokument produkcji CANAL+)

Dodatkowo, gdyby ktoś przespał Oscary®, zapraszamy do obejrzenia skrótu Gali Oscarowej®w poniedziałek 25 lutego o godz. 21:00 (do 22:30)Okno wystarczy otworzyć sobie raz – kanał będzie odkodowany
dla abonentów pakietów Mini i Wielotematycznych we wskazanych dniach i godzinach.

Jeśli nadal będzie się pojawiała informacja o niedostępności kanału,
prosimy zresetować dekoder.

Na co dzień kanał CANAL+ dostępny jest w pakiecie CANAL+ PRESTIGE i CANAL+ SELECT na pozycji 145.



Otwórz sobie kanał

Aby oglądać CANAL+ bez dodatkowych opłat, okno należy sobie otworzyć samemu.
Wystarczy „wyklikać” z pilota lub w JAMBOX Panelu wskazany pakiet.

Najnowszy pakiet nosi nazwę:

.Otwarte okno CANAL+ (gala Oskary 2019)


Po „zamknięciu okna” pakiet wyłączy się automatycznie, nie będą się z tym wiązały absolutnie żadne opłaty.

Pakiet możecie aktywować dzwoniąc pod całodobowy numer Biura Obsługi Klienta: 32 7454545 (wybrać 1)

Życzenia Świąteczno-Noworoczne

Życzenia Świąteczo-noworoczne

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia chcemy życzyć Państwu, aby wszystkie chwile spędzone w rodzinnym gronie były radosne i spokojne, a każdy dzień Nowego Roku był pełen szczęścia i nadziei.
Niech los pomaga Państwu zrealizować wszystkie plany i spełnić nawet te najskrytsze marzenia tak, abyście w każdej chwili mogli odnajdywać szczęście.

Zarząd i Pracownicy firmy ART-COM

Godziny otwarcia w okresie świąteczno-noworocznym

Informujemy, iż w okresie świąteczno-noworocznym firma ART-COM będzie czynna:
24 grudnia (Wigilia) 10.00 – 14.00
25 grudnia NIECZYNNE
26 grudnia NIECZYNNE
27-28 grudnia 10.00 – 18:00
29 grudnia 10.00 – 14.00
31 grudnia 10.00 – 14.00 (Sylwester)
1 stycznia NIECZYNNE
2-5 stycznia (Inwentaryzacja) NIECZYNNE

Biuro Obsługi Klienta sieci jawnet.pl będzie pełniło dyżur każdego dnia pod całodobowym numerem telefonu 32 7454545 (wybrać 1). Wyjątkiem będzie Wigilia, kiedy to w godzinach 17:00 – 21:00 zgłoszenia będą rejestrowane tylko za pomocą automatycznej sekretarki.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i z uwagi na specyfikę okresu świąteczno-noworocznego liczymy na Państwa wyrozumiałość.

Nowa numeracja kanałów

Nowa numeracja kanałów TV

Od poniedziałku, 19 listopada rozpoczęliśmy proces zmiany numeracji kanałów.

Nowa numeracja uporządkuje oczekiwane przez Abonentów zmiany, takie jak pierwszeństwo kanałów HD, czy uporządkowanie kanałów w kategoriach tematycznych.

W trosce o wygodę Abonentów, zachowujemy układ według kategorii tematycznych, aby nawigacja po kanałach nadal była wygodna i czytelna.

Przypominamy, że stała numeracja kanałów na dekoderze rozpoczyna się od nr 101. Kanały poukładane są kategoriami: Ogólne, Premium, Sport, Film i serial, Dzieci, Muzyka, Dokument, Informacja, Rozrywka, Obcojęzyczne, Wersje SD, Lokalne.

Numery od 1 do 100 są zarezerwowane dla Mojej Listy 100.

Jeśli Abonent ma ustawioną własną Listę 100 – jej kształt nie ulegnie zmianie. Jeśli jednak nie tworzył wcześniej własnej listy, ta domyślnie ustawiona zostanie zmieniona.

Zmiany rozpoczęły się 19.11, a zakończą 30.11. W tym czasie zmiany będą sukcesywnie pojawiać się na dekoderach Abonentów.

W punktach sprzedaży u lokalnych operatorów dostępne będą drukowane wersje listy kanałów. Można ją również pobrać ze strony.

Pobierz nową listę kanałów w pliku PDF!

Mamy nadzieję, że te zmiany sprawią, że nawigacja po kanałach będzie jeszcze bardziej wygodna i intuicyjna.

Zmiany w umowie i regulaminach ART-COM

Szanowni Państwo,
w wyniku wejścia w życie ustawy z 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw konieczne jest wprowadzenie zmian do regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Z uwagi na treść art. 60a ust. 3a ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne zmiany publikujemy na naszej stronie internetowej.
Regulamin w nowej wersji będzie obowiązywał od 12 grudnia 2018 roku we wszystkich umowach zawartych począwszy od tej daty. O zmianach dotychczas zawartych umów, w tym wynikających z treści zmienionego regulaminu informujemy osobną korespondencją naszych abonentów. Abonenci Ci, w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian, mają prawo do pisemnego wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie do jednego miesiąca od dnia otrzymania zawiadomienia. Jednocześnie, z uwagi na to, że zmiany związane są wyłącznie ze zmiana obowiązujących przepisów, skorzystanie przez abonentów z prawa do wypowiedzenia umowy spowoduje konieczność zwrotu ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego.
Podkreślamy, że wprowadzone zmiany nie zmieniają warunków cenowych (opłaty pozostają na dotychczasowym poziomie) oraz parametrów jakościowych świadczonych usług. Zasadniczo nowelizacja wprowadziła możliwość oferowania przez dostawcę usług zawierania i modyfikowania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w formie nie tylko pisemnej, ale także elektronicznej i dokumentowej np. poprzez e-mail. Z uwagi na pewność obrotu dostawca zdecydował jednak, że nadal będzie oferował możliwość zawierania i zmieniania umów wyłącznie w formie pisemnej. Jedynie Ci z Państwa, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im propozycji zmian z wykorzystaniem poczty elektronicznej czy wirtualnego biura obsługi klienta, propozycje zmian będą otrzymywali właśnie w tej formie.
W obowiązującym w przedsiębiorstwie Art-Com regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych wprowadza się z dniem 12 grudnia 2018 roku następujące zmiany:
1. Do regulaminu wprowadzona została definicja „Trwałego nośnika” (§ 2 pkt 16), z kolei aktualny Regulamin, Cennik, oraz ewentualnie Regulamin promocji są także są przekazywane nieodpłatnie przez Dostawcę usług na Trwałym nośniku przed zawieraniem Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz na każde żądanie Abonenta (§1 ust. 2). Zgodnie z aktualną treścią art. 161 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne dostawca usług jest uprawniony do przetwarzania danych abonenta w zakresie jego adresu poczty elektronicznej bez odrębnej zgody (§ 4 ust. 1 lit. „h” Regulaminu).
2. § 3 ust. 1 i 2 otrzymują następujące brzmienie:
1. Umowa zostaje zawarta w formie pisemnej na czas określony lub nieokreślony. Dostawca usług oferuje możliwość zawarcia lub zmiany Umowy wyłącznie w formie pisemnej.
2. Umowa może być zawarta:
a) w Biurze Obsługi Klienta,
b) poza Biurem Obsługi Klienta, z upoważnionym Przedstawicielem Dostawcy usług, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), lub na odległość, tj. bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron poprzez podpisanie i wymianę przez Strony egzemplarzy Umowy.
3. § 7 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie:
Abonentowi przysługuje prawo do nieodpłatnego złożenia wniosku o określenie progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie tj. usług telekomunikacyjnych z dodatkowym świadczeniem, które może być realizowane przez inny podmiot niż Dostawca usług, dla każdego okresu rozliczeniowego ograniczenie możliwości inicjowania połączeń wychodzących i przychodzących zgodnie z ofertą Dostawcy usług lub obowiązującymi przepisami prawa. W szczególności oznacza to prawo Abonenta do żądania od Dostawcy usług nieodpłatnego poinformowania o osiągnięciu progu kwotowego oraz blokowania połączeń wychodzących na numery o podwyższonej opłacie po osiągnięciu progu kwotowego oraz połączeń przychodzących z takich numerów, jak również poszczególnych rodzajów takich usług, jak również domagania się poinformowania przez Dostawcę usług lub zablokowania możliwości wykonywania połączeń w razie przekroczenia w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego, przy czym Dostawca usług oferuje co najmniej trzy cztery progi kwotowe, które wynoszą 0, 35, 100 i 200 złotych. Obowiązek poinformowania o przekroczeniu w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego uznaje się za wykonany, jeśli Dostawca usług wykonał co najmniej trzy próby połączenia z Abonentem w ciągu 24 godzin od przekroczenia osiągnięcia progu kwotowego. Jeśli Abonent nie określił progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie uznaje się, że próg ten wynosi 35 złotych dla każdego okresu rozliczeniowego. Abonent może ponadto żądać, by Dostawca usług nieodpłatnie blokował połączenia wychodzące na numery o podwyższonej opłacie lub połączenia przychodzące z takich numerów bądź na numery (lub z numerów) poszczególnych usług o podwyższonej opłacie, jak również usług, których cena przekracza cenę maksymalną określoną przez Abonenta.
4. § 7 ust. 10 otrzymuje następujące brzmienie:
Dostawca usług dostarcza Abonentowi nieodpłatnie z każdym Rachunkiem podstawowy wykaz Usług zawierający informację o zrealizowanych płatnych połączeniach telefonicznych z podaniem, dla każdego typu połączeń, ilości jednostek rozliczeniowych odpowiadającej wartości zrealizowanych przez Abonenta połączeń. W wykazie Dostawca usług informuje Abonenta o możliwości złożenia żądania, o którym mowa w art. 64a ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.
5. § 16 ust. 2 lit. „f” otrzymuje następujące brzmienie:
pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, tj. w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823), oraz ewentualną informację o zgodzie lub jej brak, na udział w takim postępowaniu.
6. § 17 ust. 8 otrzymuje następujące brzmienie:
Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego lub w przypadku braku przesłanek do jego wszczęcia, Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823) lub przed sądem polubownym, w tym stałym sądem polubownym o którym mowa w (art. 10190 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne). Postępowanie mediacyjne w trybie art. 109 w/w ustawy jest prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (podmiot uprawniony) na wniosek Abonenta lub z urzędu, jeśli wymaga tego ochrona interesu konsumenta. Szczegółowe informacje dotyczące procedur oraz możliwe do zastosowania formularze stosownych wniosków i pism znajdują się na stronie internetowej Centrum Informacji Konsumenckiej tego urzędu: https://cik.uke.gov.pl/Z kolei postępowanie przed sądem polubownym, o którym mowa w art. 110 w/w ustawy prowadzone jest przez stałe polubowne sądy konsumenckie przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Z poważaniem,
Zarząd Firmy ART-COM