Biuro Obsługi Klientów oraz sklep nieczynne od 14 marca do odwołania

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, dbając o ograniczenie rozprzestrzeniania się potencjalnych zakażeń wirusa SARS-CoV-2, a przede wszystkim w trosce o bezpieczeństwo Klientów i Pracowników, bezpośrednia obsługa w sklepie oraz Biurze Obsługi Klienta przy ul. Grunwaldzkiej 120 zostaje zawieszona od dnia 14 marca do odwołania.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 327454545 (wybrać 1), mailowo na adres bok@artcom.pl, a także w mediach społecznościowych www.facebook.com/artcompl, gdzie pozostajemy do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę.

Na bieżąco będziemy realizowali prace niezbędne dla utrzymania ciągłości usług. Nowi abonenci mają możliwość podpisania umowy w swoim domu za pomocą przedstawiciela firmy, który przygotuje odpowiednie dokumenty i Państwa odwiedzi.

Płatności za usługi prosimy regulować za pomocą przelewów na indywidualne numery rachunków bankowych. Ich numery zostały wydane wraz z umową, natomiast w przypadku braku tych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny z BOK.

OBSŁUGA SIECI: Bez zmian, jesteśmy do Waszej dyspozycji 24 godziny na dobę. Kontakt:- telefon: 327454545 (wybrać 1)- www: http://panel.jawnet.pl- email: bok@artcom.pl- Wyślij wiadomość za pomocą Facebook`a

PRZYŁĄCZENIA DO SIECI ŚWIATŁOWODOWEJ: Prosimy o zapoznanie się z ofertą na stronie www lub kontakt:- telefon: 327454545 (wybrać 1)- email: bok@artcom.pl- Wyślij wiadomość za pomocą Facebook`a

PŁATNOŚCI: Prosimy o regulowanie płatności za pomocą przelewów elektronicznych na indywidualny numer rachunku abonenta. Numer rachunku można sprawdzić:- telefon: 327454545 (wybrać 1)- www: http://panel.jawnet.pl
Dziękujemy za zrozumienie w tej trudnej dla wszystkich sytuacji i życzymy zdrowia wszystkim naszym Klientom.

Prace serwisowe w sieci jawnet.pl: Ciężkowice – Piątek 2021.01.15

W piątek 2021.01.15 w godzinach 08:00 – 18:00 będziemy prowadzić prace serwisowe obejmujące
wszystkich abonentów podłączonych do sieci jawnet.pl w dzielnicy Ciężkowice.
W tym czasie będą następowały przerwy w dostępie do wszystkich usług.

Prace są podyktowane końcową fazą budowy szkieletu sieci

światłowodowej FTTH na terenie Ciężkowic.

Za wynikłe z powyższego niedogodności przepraszamy.

Prace serwisowe – nocna przerwa w dostępie do sieci internet

W nocy z dnia 2020-12-15 na 2020-12-16 w godzinach między 1:30, a 4:00 wystąpią przerwy w dostępie do sieci jawnet.pl i internetu spowodowane koniecznością wykonania niezbędnych prac serwisowych.

Przepraszamy za wynikłe utrudnienia.

Zmiany w umowie i regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych ART-COM

Szanowni Państwo,

w związku z tym, że z dniem 21 grudnia 2020 r. zmienią się przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, konieczne jest wprowadzenie zmian do łączącej nas z Państwem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz do obowiązującego Państwa wzorca regulaminu. Wprowadzone zmiany nie wpłyną na warunki cenowe (opłaty nie zostaną podwyższone lub obniżone) oraz na parametry jakościowe świadczonych na Państwa rzecz usług. Nowelizacja przepisów jedynie zwiększa zakres przysługujących Państwu uprawnień, a zatem, zamierzone przez nas, opisane poniżej zmiany, będą miały dla Państwa pozytywny skutek.

Mając na względzie obowiązek zmiany warunków umów, który wynika z konieczności dostosowania postanowień wzorca umowy i regulaminu świadczenia usług do zmienionych przepisów prawa oraz realizując podstawowe prawo do informacji o zakresie wprowadzonych zmian, poniżej przedstawiamy Państwu zakres modyfikacji do obowiązującej Państwa umowy i regulaminu. Postanowienia umowy i regulaminu w zmodyfikowanym brzmieniu stosowane będą wobec Państwa po upływie miesiąca od otrzymania niniejszego komunikatu, jednak nie wcześniej niż od dnia 21 grudnia 2020 r.

W przypadku braku akceptacji zaproponowanych zmian, mają Państwo prawo do wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie jednego miesiąca od dnia otrzymania niniejszej informacji, ale co najmniej do dnia 21 grudnia 2020 r. Jednocześnie podkreślamy, że z uwagi na konieczność dostosowania wzorca umowy i regulaminu do zmian w przepisach prawa, skorzystanie przez Państwa z prawa do wypowiedzenia umowy spowoduje konieczność zwrotu ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Brak wypowiedzenia umowy w powyższym terminie oznaczać będzie kontynuację świadczenia na Państwa rzecz usług telekomunikacyjnych oraz akceptację zmienionych regulaminu i umowy.

Dziękując za zaufanie, jakim obdarzyli Państwo naszą firmę, serdecznie zachęcamy do dalszego korzystania z naszych usług. Poniżej przedstawiamy zmienione postanowienia umowy i regulaminu.

ZMIANY W OBOWIĄZUJĄCYM W ART-COM SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W JAWORZNIE REGULAMINIE ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH

  1. W § 7 po ust. 13 dodaje się ust. 14 w następującym brzmieniu:

Prawo do przeniesienia numeru do istniejącej sieci innego operatora, o którym mowa w ust. 7, Abonent zachowuje także po rozwiązaniu Umowy, przez okres 1 miesiąca od dnia rozwiązania Umowy. Abonent może zrzec się prawa do przeniesienia numeru po rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzednim.

  1. Po § 12 dodaje się § 121 o następującej treści:
  1. W przypadku zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet, Abonent ma prawo do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet, chyba że nie jest to technicznie wykonalne.
  2. Dostawca usług wykonuje aktywację Usługi internetowej w najkrótszym możliwym terminie uzgodnionym z Abonentem, jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia zakończenia obowiązywania umowy łączącej Abonenta z dotychczasowym dostawcą usług dostępu do sieci Internet.
  3. W przypadku rozwiązania Umowy, Dostawca usług jest zobowiązany świadczyć Usługę internetową na dotychczasowych warunkach do czasu uzgodnionego przez nowego dostawcę usługi dostępu do sieci Internet z Abonentem terminu aktywacji tej nowej usługi.
  4. Uzgodnienie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3 powyżej, powinno nastąpić niezwłocznie na Trwałym nośniku.
  5. Za czynności związane z realizacją uprawnienia, o którym mowa w ust. 1-4 powyżej, Dostawca usług nie pobiera opłat od Abonenta.
  6. W § 13 po ust. 6 dodaje się ust. 7 w następującym brzmieniu:

Jeżeli nie doszło do zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet, o której mowa w § 121, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy usług:

a) a jest on dotychczasowym dostawcą usługi dostępu do sieci Internet – Abonentowi przysługuje jednorazowe odszkodowanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych za wszystkie świadczone Usługi, liczonej według Rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, o których mowa w § 8 ust. 1;

b) a jest on nowym dostawcą usługi dostępu do sieci Internet – Abonentowi przysługuje jednorazowe odszkodowanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych za wszystkie usługi świadczone Abonentowi przez dotychczasowego dostawcę usług, liczonej według rachunków tego dostawcy z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych.

ZMIANY W UMOWACH O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH ZAWARTYCH Z ART-COM SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W JAWORZNIE

  1. W § 3 po ust. 5 dodaje się ust. 6-8 w następującym brzmieniu:

6. W przypadku, gdy Umowa zawarta na czas określony uległa automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony po okresie jej obowiązywania, Abonentowi przysługuje prawo do jej wypowiedzenia w każdym czasie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia Abonent ponosi jedynie koszty świadczenia Usług objętych Umową.

7. Przed automatycznym przedłużeniem Umowy, o którym mowa w ust. 3, Dostawca usług informuje Abonenta w sposób jasny i zrozumiały na Trwałym nośniku, nie później niż na 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, o automatycznym przedłużeniu Umowy, sposobach jej rozwiązania, a także najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych.

8. Po automatycznym przedłużeniu Umowy, o którym mowa w ust. 3, Dostawca usług co najmniej jeden raz w roku informuje Abonenta o najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych, chyba że Abonent nie wyraził zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.

  1. § 4 ust. 7 otrzymuje następującą treść:

Z zastrzeżeniem § 3 ust. 2 powyżej, dotyczącego konieczności zwrotu ulgi i § 3 ust. 6 powyżej, dotyczące Umowy przedłużonej automatycznie na czas nieokreślony, Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono wypowiedzenie, przy czym Dostawcy usług przysługuje prawo do rozwiązania Umowy tylko z ważnych przyczyn, przede wszystkim określonych w ust. 9 poniżej.

KONKURS – Jaworzno 2021

Wydaj z nami kalendarz „Jaworzno 2021”.
W najbliższych miesiącach zamierzamy wydać kalendarz przedstawiający najciekawsze miejsca w Jaworznie. Chcemy aby na 13 stronach kalendarza znalazło się to co w Jaworznie najpiękniejsze, co najbardziej Wam się podoba.

REGULAMIN:

Organizator
Organizatorem konkursu jest ART-COM Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 120

Uczestnicy
Konkurs ma charakter otwarty i jest dostępny dla wszystkich.

Opis
Konkurs odbywa się pod hasłem „Kalendarz Jaworzno”.

Celem konkursu jest przygotowanie i wydanie bezpłatnego kalendarza promującego Miasto Jaworzno. Powstanie wersja 13 planszowa A3 oraz jednoplanszowa A1. Tematyka zdjęć ma nawiązywać do krajobrazu miasta Jaworzno.

Każdy autor może zgłosić maksymalnie 5 zdjęć. Prace należy przesyłać mailem na adres konkurs@artcom.pl, a ich minimalny rozmiar powinien wynosić 4096 x 3112 pikseli

Przebieg konkursu

Spośród wszystkich przesłanych zdjęć przedstawiciele firmy ART-COM wybiorą 10-20 zdjęć, które zostaną poddane ocenie internautów na firmowym profilu firmy w mediach społecznościowych.

Internauci za pomocą głosowania wybiorą 6 najlepszych zdjęć, które trafią do kalendarza „Jaworzno 2021”.

Warunkiem udziału w konkursie jest zgoda na publikację zdjęcia w kalendarzu. Zdjęcie zostanie podpisane danymi autora. Przesłanie zdjęć konkursowych jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na bezpłatną publikację w kalendarzu. Każdy autor zdjęcia, które zostanie opublikowane w kalendarzu zostanie nagrodzony zgodnie z głosowaniem internautów.

Nagrody
• I miejsce:
– voucher na usługi internetowe w firmie ART-COM o wartości 300 zł
– Router WiFi 2,4 Ghz, 5 Ghz, 1000 Mbit/s
– zestaw kalendarzy Jaworzno 2021
– zestaw gadżetów firmy ART-COM

• II miejsce:
– voucher na usługi internetowe w firmie ART-COM o wartości 300 zł
– zestaw kalendarzy Jaworzno 2021
– zestaw gadżetów firmy ART-COM

• III miejsce:
– voucher na usługi internetowe w firmie ART-COM o wartości 100 zł
– zestaw kalendarzy Jaworzno 2021
– zestaw gadżetów firmy ART-COM

• IV-VI miejsce:
– voucher na usługi internetowe w firmie ART-COM o wartości 50 zł
– zestaw kalendarzy Jaworzno 2021
– zestaw gadżetów firmy ART-COM

Termin
Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 września 2020 r. natomiast głosowanie będzie trwało od 21 września do 30 września 2020.

Przetwarzanie danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest przedsiębiorca telekomunikacyjny ART–COM Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworznie 43-600, przy ul. Grunwaldzkiej 120, NIP 6321955036, REGON 240930368, TEL. +48 32 745 45 45, FAX. +48 32 745 45 88, WWW: www.artcom.pl, e-mail: bok@artcom.pl

Dane osobowe podane przez Uczestnika konkursu, będą przetwarzane w celu organizacji, promocji i przeprowadzenia Konkursu, publikacji informacji o laureatach Konkursu oraz ich prac na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych czy w działalności edukacyjno-informacyjnej oraz w mediach w związku z promocją działalności edukacyjnej UODO, a także w celach archiwizacyjnych i rozliczalności wymaganej przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 [1] o ochronie danych osobowych, zwanego dalej RODO, Dane osobowe laureatów konkursów oraz osób odbierających nagrody mogą być przekazane fundatorom nagród w celu dopełnienia wymogów formalnych związanych z otrzymaniem nagród. Administrator przetwarza wskazane dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, którym jest:
· umożliwienie uczestnikom Konkursu wzięcia w nim udziału,
· umożliwienie przeprowadzenia konkursu,
· podpisanie zdjęcia na kalendarzu,
· opublikowanie informacji o laureatach,
· archiwizację dokumentów.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do umożliwienia Organizatorowi zorganizowania Konkursu, powiadomienia laureatów o przyznaniu nagród oraz przetwarzaniem danych w związku z przeprowadzonym konkursem.

Zaprzestanie świadczenia usług hostingowych

Szanowni Abonenci,

ART-COM Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworznie informuje, iż z dniem 31 grudnia 2020 roku zaprzestaje świadczenia następujących usług:

  • hostingu dla firm (dot. serwerów na strony WWW oraz kont poczty elektronicznej);
  • bezpłatnych kont poczty elektronicznej oraz stron www dla abonentów ART-COM w domenie @jawnet.pl.

Abonenci i kontrahenci korzystający z ww. usług zostaną o wyłączeniu powiadomieni w osobnej korespondencji (uprzejmie prosimy o sprawdzanie skrzynek poczty elektronicznej). Każdy abonent komercyjny otrzyma propozycję współpracy z firmą świadczącą usługi hostingowe, która zadba o przeniesienie strony i poczty pomiędzy serwerami.

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. Pytania można kierować na adres: bok@artcom.pl lub telefonicznie pod całodobowym numerem: 32 745 45 45 (wybrać 1). 

Jambox – Prace planowe nadawcy SGT S.A. – 2020.08.21

Przekazujemy informację dotyczącą prac planowych dotyczących usługi Jambox:

Szanowni Państwo,

Informujemy w imieniu nadawcy, że w nocy 21.08.2020 w godzinach od 01:00 do 06:00 odbędą się prace konserwacyjne . W związku z tym spodziewamy się utrudnień w postaci przerw w transmisji kanałów Telewizji Polsat Sp. z o.o.

SGT nie ma żadnego wpływu na termin i zakres przeprowadzanych prac.

Pozdrawiam,
Dyżurny Inżynier Działu Wsparcia Technicznego SGT S.A.

Prace serwisowe w sieci światłowodowej – dzielnica Jeleń – 2020.08.06

Z czwartku 6 sierpnia na piątek 7 sierpnia,w godzinach 23:00 – 05:00 będziemy prowadzić prace serwisowe obejmujące wszystkich abonentów podłączonych do sieci światłowodowej w dzielnicy Jeleń.
W tym czasie będą następowały przerwy w dostępie do wszystkich usług.

Za wynikłe z powyższego niedogodności przepraszamy.

Prace modernizacyjne: Krzywa 11

W dniu 23.07.2020 w godzinach 11:00 – 15:00 będziemy prowadzić
prace serwisowo modernizacyjne obejmujące wszystkich abonentów podłączonych
do naszej sieci w budynku Krzywa 11
Prace związane są z przebudową szkieletu sieci światłowodowej w budynku.
W tym czasie mogą występować przerwy w dostępie do wszystkich usług.

Za wynikłe z powyższego niedogodności przepraszamy.