Szanowni Państwo,
w wyniku wejścia w życie ustawy z 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw konieczne jest wprowadzenie zmian do regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Z uwagi na treść art. 60a ust. 3a ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne zmiany publikujemy na naszej stronie internetowej.
Regulamin w nowej wersji będzie obowiązywał od 12 grudnia 2018 roku we wszystkich umowach zawartych począwszy od tej daty. O zmianach dotychczas zawartych umów, w tym wynikających z treści zmienionego regulaminu informujemy osobną korespondencją naszych abonentów. Abonenci Ci, w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian, mają prawo do pisemnego wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie do jednego miesiąca od dnia otrzymania zawiadomienia. Jednocześnie, z uwagi na to, że zmiany związane są wyłącznie ze zmiana obowiązujących przepisów, skorzystanie przez abonentów z prawa do wypowiedzenia umowy spowoduje konieczność zwrotu ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego.
Podkreślamy, że wprowadzone zmiany nie zmieniają warunków cenowych (opłaty pozostają na dotychczasowym poziomie) oraz parametrów jakościowych świadczonych usług. Zasadniczo nowelizacja wprowadziła możliwość oferowania przez dostawcę usług zawierania i modyfikowania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w formie nie tylko pisemnej, ale także elektronicznej i dokumentowej np. poprzez e-mail. Z uwagi na pewność obrotu dostawca zdecydował jednak, że nadal będzie oferował możliwość zawierania i zmieniania umów wyłącznie w formie pisemnej. Jedynie Ci z Państwa, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im propozycji zmian z wykorzystaniem poczty elektronicznej czy wirtualnego biura obsługi klienta, propozycje zmian będą otrzymywali właśnie w tej formie.
W obowiązującym w przedsiębiorstwie Art-Com regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych wprowadza się z dniem 12 grudnia 2018 roku następujące zmiany:
1. Do regulaminu wprowadzona została definicja „Trwałego nośnika” (§ 2 pkt 16), z kolei aktualny Regulamin, Cennik, oraz ewentualnie Regulamin promocji są także są przekazywane nieodpłatnie przez Dostawcę usług na Trwałym nośniku przed zawieraniem Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz na każde żądanie Abonenta (§1 ust. 2). Zgodnie z aktualną treścią art. 161 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne dostawca usług jest uprawniony do przetwarzania danych abonenta w zakresie jego adresu poczty elektronicznej bez odrębnej zgody (§ 4 ust. 1 lit. „h” Regulaminu).
2. § 3 ust. 1 i 2 otrzymują następujące brzmienie:
1. Umowa zostaje zawarta w formie pisemnej na czas określony lub nieokreślony. Dostawca usług oferuje możliwość zawarcia lub zmiany Umowy wyłącznie w formie pisemnej.
2. Umowa może być zawarta:
a) w Biurze Obsługi Klienta,
b) poza Biurem Obsługi Klienta, z upoważnionym Przedstawicielem Dostawcy usług, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), lub na odległość, tj. bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron poprzez podpisanie i wymianę przez Strony egzemplarzy Umowy.
3. § 7 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie:
Abonentowi przysługuje prawo do nieodpłatnego złożenia wniosku o określenie progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie tj. usług telekomunikacyjnych z dodatkowym świadczeniem, które może być realizowane przez inny podmiot niż Dostawca usług, dla każdego okresu rozliczeniowego ograniczenie możliwości inicjowania połączeń wychodzących i przychodzących zgodnie z ofertą Dostawcy usług lub obowiązującymi przepisami prawa. W szczególności oznacza to prawo Abonenta do żądania od Dostawcy usług nieodpłatnego poinformowania o osiągnięciu progu kwotowego oraz blokowania połączeń wychodzących na numery o podwyższonej opłacie po osiągnięciu progu kwotowego oraz połączeń przychodzących z takich numerów, jak również poszczególnych rodzajów takich usług, jak również domagania się poinformowania przez Dostawcę usług lub zablokowania możliwości wykonywania połączeń w razie przekroczenia w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego, przy czym Dostawca usług oferuje co najmniej trzy cztery progi kwotowe, które wynoszą 0, 35, 100 i 200 złotych. Obowiązek poinformowania o przekroczeniu w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego uznaje się za wykonany, jeśli Dostawca usług wykonał co najmniej trzy próby połączenia z Abonentem w ciągu 24 godzin od przekroczenia osiągnięcia progu kwotowego. Jeśli Abonent nie określił progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie uznaje się, że próg ten wynosi 35 złotych dla każdego okresu rozliczeniowego. Abonent może ponadto żądać, by Dostawca usług nieodpłatnie blokował połączenia wychodzące na numery o podwyższonej opłacie lub połączenia przychodzące z takich numerów bądź na numery (lub z numerów) poszczególnych usług o podwyższonej opłacie, jak również usług, których cena przekracza cenę maksymalną określoną przez Abonenta.
4. § 7 ust. 10 otrzymuje następujące brzmienie:
Dostawca usług dostarcza Abonentowi nieodpłatnie z każdym Rachunkiem podstawowy wykaz Usług zawierający informację o zrealizowanych płatnych połączeniach telefonicznych z podaniem, dla każdego typu połączeń, ilości jednostek rozliczeniowych odpowiadającej wartości zrealizowanych przez Abonenta połączeń. W wykazie Dostawca usług informuje Abonenta o możliwości złożenia żądania, o którym mowa w art. 64a ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.
5. § 16 ust. 2 lit. „f” otrzymuje następujące brzmienie:
pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, tj. w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823), oraz ewentualną informację o zgodzie lub jej brak, na udział w takim postępowaniu.
6. § 17 ust. 8 otrzymuje następujące brzmienie:
Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego lub w przypadku braku przesłanek do jego wszczęcia, Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823) lub przed sądem polubownym, w tym stałym sądem polubownym o którym mowa w (art. 10190 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne). Postępowanie mediacyjne w trybie art. 109 w/w ustawy jest prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (podmiot uprawniony) na wniosek Abonenta lub z urzędu, jeśli wymaga tego ochrona interesu konsumenta. Szczegółowe informacje dotyczące procedur oraz możliwe do zastosowania formularze stosownych wniosków i pism znajdują się na stronie internetowej Centrum Informacji Konsumenckiej tego urzędu: https://cik.uke.gov.pl/Z kolei postępowanie przed sądem polubownym, o którym mowa w art. 110 w/w ustawy prowadzone jest przez stałe polubowne sądy konsumenckie przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Z poważaniem,
Zarząd Firmy ART-COM
Gala KSW 47: The X-Warriors
/in Aktualności/by Sebastian PyciaW walce wieczoru zmierzą się najsilniejszy człowiek na Ziemi, Mariusz Pudzianowski i debiutujący w KSW, złoty medalista Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w podnoszeniu ciężarów, Szymon Kołecki.
Do pojedynku staną również Mistrz KSW w wadze ciężkiej Phil de Fries oraz mistrz kategorii półciężkiej i pogromca Mameda Khalidova, Tomasz Narkun, a stawką pojedynku będzie pas królewskiej kategorii wagowej należący do Anglika.
23 marca w Atlas Arenie odbędzie się 9 pojedynków:
Gala będzie emitowana w jakości HD na kanale 900.
Dostęp do kanału dla Abonentów będzie sprzedawany za 39 zł.
Możliwość zakupu dostępu do transmisji z gali będą mieli również nasi Abonenci pakietów Mini HD.
Zamawiać usługę w telewizji JAMBOX można:
Start Gali: 23 marca od godz. 19:00
Jak zamówić:
Z komputera/smartfona Z pilota
Odkodowaliśmy dla Was Eleven HD!
/in Aktualności/by Sebastian PyciaMiło nam poinformować, że w dniach od 10 do 18 marca br. odkodujemy dla Państwa cały Pakiet Eleven HD, czyli aż cztery sportowe kanały. Będzie to związane z udziałem Roberta Kubicy w wyścigu Formula 1™!
Polak wraca do F1™ jako główny kierowca po dziewięciu latach przerwy i w bolidzie ROKiT Williams Racing stanie ponownie w szranki z czołowymi zawodnikami świata, takimi jak Lewis Hamilton, Sebastian Vettel czy Kimi Räikkönen. Stacja pokaże nie tylko każdy wyścig, ale również sesje treningowe i kwalifikacje. Transmisjom będzie towarzyszyło specjalne studio oraz relacje dziennikarzy ELEVEN SPORTS obecnych na miejscu wydarzeń. Sezon zostanie zainaugurowany w połowie marca w Melbourne podczas Grand Prix™ Australii. Dwa tygodnie później rywalizacja odbędzie się na pustyni Sakhir w trakcie Grand Prix™ Bahrajnu. W zeszłym roku w obu tych miejscach triumfował Sebastian Vettel. Kto okaże się najlepszy tym razem?
Na co dzień kanały Eleven Sports 1 HD, Eleven Sports 2 HD, Eleven Sports 3 HD, Eleven Sports 4 HD dostępne są w Pakiecie Eleven HD kolejno na pozycjach 206, 207, 208 i 209.
Otwórz sobie pakiet
Aby oglądać kanały należące do pakietu Eleven HD bez dodatkowych opłat, okno należy sobie otworzyć samemu. Wystarczy „wyklikać” z pilota lub w JAMBOX Panelu wskazany pakiet.
Najnowszy pakiet nosi nazwę:
.Otwarte okno Pakiet Eleven
Po „zamknięciu okna” pakiet wyłączy się automatycznie, nie będą się z tym wiązały absolutnie żadne opłaty.
Otwórz sobie darmowy pakiet od razu w JAMBOX:
Z komputera/smartfona Z pilota
Pakiet możesz aktywować całodobowo w naszym BOK
Jeśli jesteś zainteresowany aktywowaniem bezpłatnego okna Eleven HD telefonicznie możesz zadzwonić do Biura Obsługi Klienta ART-COM pod całodobowy numer 32 7454545 (wybrać 1) i aktywować 4 kanały Eleven.
Canal+ odkodowany!
/in Aktualności/by Sebastian PyciaMiło nam poinformować, że w tym roku wspólnie będziemy mogli śledzić Galę Oscarową® emitowaną na kanale CANAL+, który odkodujemy specjalnie na to wydarzenie.
CANAL+ odkodujemy dla Państwa jednak aż trzykrotnie podczas oskarowego weekendu.
Pierwsze pasmo dostępne będzie już w sobotę, 23 lutego w godzinach 16:00-21:00, a w nim:
W nocy z niedzieli na poniedziałek 24/25 lutego odkodujemy dla Państwa CANAL+ po raz drugi na słynną już Galę Oscarową® i wspólnie będziemy trzymać kciuki za rodzimą produkcję – „Zimną Wojnę”.
Podczas otwartego okna będzie można zobaczyć m.in.:
Dodatkowo, gdyby ktoś przespał Oscary®, zapraszamy do obejrzenia skrótu Gali Oscarowej®w poniedziałek 25 lutego o godz. 21:00 (do 22:30)Okno wystarczy otworzyć sobie raz – kanał będzie odkodowany
dla abonentów pakietów Mini i Wielotematycznych we wskazanych dniach i godzinach.
Jeśli nadal będzie się pojawiała informacja o niedostępności kanału,
prosimy zresetować dekoder.
Na co dzień kanał CANAL+ dostępny jest w pakiecie CANAL+ PRESTIGE i CANAL+ SELECT na pozycji 145.
Otwórz sobie kanał
Aby oglądać CANAL+ bez dodatkowych opłat, okno należy sobie otworzyć samemu.
Wystarczy „wyklikać” z pilota lub w JAMBOX Panelu wskazany pakiet.
Najnowszy pakiet nosi nazwę:
.Otwarte okno CANAL+ (gala Oskary 2019)
Po „zamknięciu okna” pakiet wyłączy się automatycznie, nie będą się z tym wiązały absolutnie żadne opłaty.
Pakiet możecie aktywować dzwoniąc pod całodobowy numer Biura Obsługi Klienta: 32 7454545 (wybrać 1)
Prace modernizacyjne: Jaśminowa 27
/in Prace serwisowe/by Marcin MamcarzW dniu 05.02.2019 w godzinach 07:30 – 15:00 będziemy prowadzić
prace serwisowo modernizacyjne obejmujące wszystkich abonentów podłączonych
do naszej sieci w budynku Jaśminowa 27
Prace związane są z uruchomieniem sieci światłowodowej w budynku.
W tym czasie moga występować przerwy w dostępie do wszystkich usług.
Za wynikłe z powyższego niedogodności przepraszamy.
Życzenia Świąteczo-noworoczne
/in Aktualności/by Sebastian PyciaZ okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia chcemy życzyć Państwu, aby wszystkie chwile spędzone w rodzinnym gronie były radosne i spokojne, a każdy dzień Nowego Roku był pełen szczęścia i nadziei.
Niech los pomaga Państwu zrealizować wszystkie plany i spełnić nawet te najskrytsze marzenia tak, abyście w każdej chwili mogli odnajdywać szczęście.
Zarząd i Pracownicy firmy ART-COM
Godziny otwarcia w okresie świąteczno-noworocznym
/in Aktualności/by Sebastian PyciaInformujemy, iż w okresie świąteczno-noworocznym firma ART-COM będzie czynna:
24 grudnia (Wigilia) 10.00 – 14.00
25 grudnia NIECZYNNE
26 grudnia NIECZYNNE
27-28 grudnia 10.00 – 18:00
29 grudnia 10.00 – 14.00
31 grudnia 10.00 – 14.00 (Sylwester)
1 stycznia NIECZYNNE
2-5 stycznia (Inwentaryzacja) NIECZYNNE
Biuro Obsługi Klienta sieci jawnet.pl będzie pełniło dyżur każdego dnia pod całodobowym numerem telefonu 32 7454545 (wybrać 1). Wyjątkiem będzie Wigilia, kiedy to w godzinach 17:00 – 21:00 zgłoszenia będą rejestrowane tylko za pomocą automatycznej sekretarki.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i z uwagi na specyfikę okresu świąteczno-noworocznego liczymy na Państwa wyrozumiałość.
Nowa numeracja kanałów TV
/in Aktualności/by Sebastian PyciaOd poniedziałku, 19 listopada rozpoczęliśmy proces zmiany numeracji kanałów.
Nowa numeracja uporządkuje oczekiwane przez Abonentów zmiany, takie jak pierwszeństwo kanałów HD, czy uporządkowanie kanałów w kategoriach tematycznych.
W trosce o wygodę Abonentów, zachowujemy układ według kategorii tematycznych, aby nawigacja po kanałach nadal była wygodna i czytelna.
Przypominamy, że stała numeracja kanałów na dekoderze rozpoczyna się od nr 101. Kanały poukładane są kategoriami: Ogólne, Premium, Sport, Film i serial, Dzieci, Muzyka, Dokument, Informacja, Rozrywka, Obcojęzyczne, Wersje SD, Lokalne.
Numery od 1 do 100 są zarezerwowane dla Mojej Listy 100.
Jeśli Abonent ma ustawioną własną Listę 100 – jej kształt nie ulegnie zmianie. Jeśli jednak nie tworzył wcześniej własnej listy, ta domyślnie ustawiona zostanie zmieniona.
Zmiany rozpoczęły się 19.11, a zakończą 30.11. W tym czasie zmiany będą sukcesywnie pojawiać się na dekoderach Abonentów.
W punktach sprzedaży u lokalnych operatorów dostępne będą drukowane wersje listy kanałów. Można ją również pobrać ze strony.
Pobierz nową listę kanałów w pliku PDF!
Mamy nadzieję, że te zmiany sprawią, że nawigacja po kanałach będzie jeszcze bardziej wygodna i intuicyjna.
Zmiany w umowie i regulaminach ART-COM
/in Aktualności/by Sebastian PyciaSzanowni Państwo,
w wyniku wejścia w życie ustawy z 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw konieczne jest wprowadzenie zmian do regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Z uwagi na treść art. 60a ust. 3a ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne zmiany publikujemy na naszej stronie internetowej.
Regulamin w nowej wersji będzie obowiązywał od 12 grudnia 2018 roku we wszystkich umowach zawartych począwszy od tej daty. O zmianach dotychczas zawartych umów, w tym wynikających z treści zmienionego regulaminu informujemy osobną korespondencją naszych abonentów. Abonenci Ci, w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian, mają prawo do pisemnego wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie do jednego miesiąca od dnia otrzymania zawiadomienia. Jednocześnie, z uwagi na to, że zmiany związane są wyłącznie ze zmiana obowiązujących przepisów, skorzystanie przez abonentów z prawa do wypowiedzenia umowy spowoduje konieczność zwrotu ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego.
Podkreślamy, że wprowadzone zmiany nie zmieniają warunków cenowych (opłaty pozostają na dotychczasowym poziomie) oraz parametrów jakościowych świadczonych usług. Zasadniczo nowelizacja wprowadziła możliwość oferowania przez dostawcę usług zawierania i modyfikowania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w formie nie tylko pisemnej, ale także elektronicznej i dokumentowej np. poprzez e-mail. Z uwagi na pewność obrotu dostawca zdecydował jednak, że nadal będzie oferował możliwość zawierania i zmieniania umów wyłącznie w formie pisemnej. Jedynie Ci z Państwa, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im propozycji zmian z wykorzystaniem poczty elektronicznej czy wirtualnego biura obsługi klienta, propozycje zmian będą otrzymywali właśnie w tej formie.
W obowiązującym w przedsiębiorstwie Art-Com regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych wprowadza się z dniem 12 grudnia 2018 roku następujące zmiany:
1. Do regulaminu wprowadzona została definicja „Trwałego nośnika” (§ 2 pkt 16), z kolei aktualny Regulamin, Cennik, oraz ewentualnie Regulamin promocji są także są przekazywane nieodpłatnie przez Dostawcę usług na Trwałym nośniku przed zawieraniem Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz na każde żądanie Abonenta (§1 ust. 2). Zgodnie z aktualną treścią art. 161 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne dostawca usług jest uprawniony do przetwarzania danych abonenta w zakresie jego adresu poczty elektronicznej bez odrębnej zgody (§ 4 ust. 1 lit. „h” Regulaminu).
2. § 3 ust. 1 i 2 otrzymują następujące brzmienie:
1. Umowa zostaje zawarta w formie pisemnej na czas określony lub nieokreślony. Dostawca usług oferuje możliwość zawarcia lub zmiany Umowy wyłącznie w formie pisemnej.
2. Umowa może być zawarta:
a) w Biurze Obsługi Klienta,
b) poza Biurem Obsługi Klienta, z upoważnionym Przedstawicielem Dostawcy usług, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), lub na odległość, tj. bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron poprzez podpisanie i wymianę przez Strony egzemplarzy Umowy.
3. § 7 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie:
Abonentowi przysługuje prawo do nieodpłatnego złożenia wniosku o określenie progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie tj. usług telekomunikacyjnych z dodatkowym świadczeniem, które może być realizowane przez inny podmiot niż Dostawca usług, dla każdego okresu rozliczeniowego ograniczenie możliwości inicjowania połączeń wychodzących i przychodzących zgodnie z ofertą Dostawcy usług lub obowiązującymi przepisami prawa. W szczególności oznacza to prawo Abonenta do żądania od Dostawcy usług nieodpłatnego poinformowania o osiągnięciu progu kwotowego oraz blokowania połączeń wychodzących na numery o podwyższonej opłacie po osiągnięciu progu kwotowego oraz połączeń przychodzących z takich numerów, jak również poszczególnych rodzajów takich usług, jak również domagania się poinformowania przez Dostawcę usług lub zablokowania możliwości wykonywania połączeń w razie przekroczenia w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego, przy czym Dostawca usług oferuje co najmniej trzy cztery progi kwotowe, które wynoszą 0, 35, 100 i 200 złotych. Obowiązek poinformowania o przekroczeniu w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego uznaje się za wykonany, jeśli Dostawca usług wykonał co najmniej trzy próby połączenia z Abonentem w ciągu 24 godzin od przekroczenia osiągnięcia progu kwotowego. Jeśli Abonent nie określił progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie uznaje się, że próg ten wynosi 35 złotych dla każdego okresu rozliczeniowego. Abonent może ponadto żądać, by Dostawca usług nieodpłatnie blokował połączenia wychodzące na numery o podwyższonej opłacie lub połączenia przychodzące z takich numerów bądź na numery (lub z numerów) poszczególnych usług o podwyższonej opłacie, jak również usług, których cena przekracza cenę maksymalną określoną przez Abonenta.
4. § 7 ust. 10 otrzymuje następujące brzmienie:
Dostawca usług dostarcza Abonentowi nieodpłatnie z każdym Rachunkiem podstawowy wykaz Usług zawierający informację o zrealizowanych płatnych połączeniach telefonicznych z podaniem, dla każdego typu połączeń, ilości jednostek rozliczeniowych odpowiadającej wartości zrealizowanych przez Abonenta połączeń. W wykazie Dostawca usług informuje Abonenta o możliwości złożenia żądania, o którym mowa w art. 64a ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.
5. § 16 ust. 2 lit. „f” otrzymuje następujące brzmienie:
pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, tj. w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823), oraz ewentualną informację o zgodzie lub jej brak, na udział w takim postępowaniu.
6. § 17 ust. 8 otrzymuje następujące brzmienie:
Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego lub w przypadku braku przesłanek do jego wszczęcia, Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823) lub przed sądem polubownym, w tym stałym sądem polubownym o którym mowa w (art. 10190 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne). Postępowanie mediacyjne w trybie art. 109 w/w ustawy jest prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (podmiot uprawniony) na wniosek Abonenta lub z urzędu, jeśli wymaga tego ochrona interesu konsumenta. Szczegółowe informacje dotyczące procedur oraz możliwe do zastosowania formularze stosownych wniosków i pism znajdują się na stronie internetowej Centrum Informacji Konsumenckiej tego urzędu: https://cik.uke.gov.pl/Z kolei postępowanie przed sądem polubownym, o którym mowa w art. 110 w/w ustawy prowadzone jest przez stałe polubowne sądy konsumenckie przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Z poważaniem,
Zarząd Firmy ART-COM
Sklep oraz serwis w sobotę 22.09 nieczynne!
/in Aktualności/by Sebastian PyciaW dniu 22 września (sobota), sklep oraz serwis ART-COM będą zamknięte.
Biuro Obsługi Klienta internetowego pełni dyżur jak każdego innego dnia pod całodobowym numerem telefonu 327454545 (wybrać 1).
Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy!
Blokada przez Google stron w domenie jawnet.pl
/in Aktualności/by Adam KubicaW dniu dzisiejszym obserwujemy problemy z Google, które to za pomocą mechanizmu Safe Browsing zablokowało strony w domenie jawnet.pl.
Z tego powodu Klienci korzystający z przeglądarek Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Apple Safari otrzymują komunikat informujący o tym, że strona może być niebezpieczna.
Informujemy, iż w przypadku użycia adresów:
– https://panel.jawnet.pl,
– http://www.jawnet.pl,
– http://jawnet.pl
można zignorować ten komunikat lub użyć innej przeglądarki internetowej (Microsoft Edge, Opera), w której ten wprowadzający w błąd komunikat nie występuje.
Jednocześnie w przypadku innych adresów w domenie: jawnet.pl zalecamy ostrożność, gdyż są to prywatne strony użytkowników sieci jawnet.pl i niektóre z nich rzeczywiście mogą zawierać złośliwe oprogramowanie.
Jeśli jesteś właścicielem strony w domenie jawnet.pl i jesteś pewny jej bezpieczeństwa, możesz zgłosić niesłuszną blokadę w konsoli Google dla Webmasterów lub za pomocą formularza: https://safebrowsing.google.com/safebrowsing/report_error/?tpl=emailer&hl=pl
Trwają prace mające na celu zidentyfikowanie zainfekowanych stron w domenie jawnet.pl w celu ich zablokowania.
Jednocześnie zgłosiliśmy do Google, że blokada powinna dotyczyć konkretnej strony, a nie całej domeny. Oczekujemy na podjęcie z ich strony stosownych działań korygujących.
Serdecznie przepraszamy za ewentualne niedogodności.