Migracja abonentów

Zauważyłem, że pojawił się nowy cennik za korzystanie z Internetu. Nie rozumiem tylko dlaczego cena jest taka sama dla taryfy Standard i Medium, skoro prędkość przesyłu ma być niby dwa razy większa w tej drugiej taryfie. O co chodzi?

Pozamykaliśmy sprawy organizacyjne związane z nową spółką i wprowadzamy nową ofertę,
a konkretniej nowe taryfy z wyższymi prędkościami. Każda osoba która jest Abonentem sieci jawnet.pl i ma podpisaną umowę z firmą ART-COM Joanna Macek Czuszek może podpisać nową umowę z ART-COM Sp. z o.o. bez żadnych konsekwencji przedłużających umowę. Umowa będzie spisana na taki sam okres czasu jak dotychczas obowiązująca, a abonent w zależności od lokalizacji zamieszkania może wybrać sobie dostępną taryfę.
Cennik jak zauważycie obowiązuje dla umów spisanych z nową firmą jednak poza osobowością prawną nic się nie zmienia, władze spółki oracz pracownicy obsługujący siec to nadal ci sami ludzie.
Wraz z podpisaniem umowy z nową spółką pojawiają się trzy zmiany:

  1. Pojawia się więcej dokumentów do popisania, a ich wykaz znajdziecie na stronie panel.jawnet.pl w zakładce dokumenty. Dodatkowo po zalogowaniu się możecie zobaczyć wzór nowej umowy.
  2. Zrezygnowaliśmy z automatycznej dystrybucji papierowych faktur VAT. Od teraz informacje o płatnościach będą prezentowane na stronie panel.jawnet.pl. Wszystkie faktury wyślemy pocztą na Wasz adres korespondencyjny po zakończeniu danego roku kalendarzowego w celu rozliczenia z fiskusem, dodatkowo przypominając o możliwości odliczenia Internetu od podatku.
  3. Przyspieszamy dwukrotnie przepustowość dostępu do sieci Internet.

Zastanawia mnie jednak kwestia tej nowej umowy. Żeby uzyskać zwiększony transfer muszę zawrzeć nową umowę, czyli wybrać się do siedziby spółki i tam na miejscu ją podpisać?

Może nie dokładnie zawrzeć nową umowę, a przepisać obecną. Po przepisaniu umowy staramy się, aby jeszcze w ten sam dzień wieczorem Internet działał już wg nowej taryfy mimo, iż formalnie umowa obowiązuje dopiero od pierwszego dnia następnego miesiąca.
Umowę możesz podpisać każdego dnia w siedzibie firmy przy ul. Grunwaldzkiej 120, w godzinach od 9:00 do 18:00.
Jeśli z jakichś względów nie jesteś w stanie zjawić się u nas w firmie, to możemy się z Tobą umówić na dogodny dla Ciebie termin i zjawić się z kompletem dokumentów.

Czyli trzeba podpisać umowę znów na 2 lata tak? Bo na przykład w moim wypadku juz dawno minęła umowa i jak rozumiem teraz mam na czas nieokreślony i w związku z tym jeśli chce zwiększyć transfer to musze podpisać nowa i związać sie z AC na 2 lata tak?

Nie, nie podpisuje się żadnej umowy terminowej – chyba, że takowa Cię jeszcze obowiązuje. Przykłady:

  1. Jeśli masz umowę już po okresie minimalnym to ją rozwiązujemy, a nową podpisujemy na czas nieokreślony.
  2. Jeśli masz umowę terminową, np. na 36 miesięcy to podpisujemy nową umowę na taki czas jaki pozostał do jej zakończenia, np. 19 miesięcy.

Czy posiadając obecnie taryfę STANDARD w umowie na czas nieokreślony mogę podpisać nową również na czas nieokreślony przy max. prędkości 2Mbit/s? Czy wówczas w tych 49zł dostaję publiczne IP?

Jeśli na chwilę obecną posiadasz w blokach taryfę STANDARD za 49 zł i umowę na czas nieokreślony, to po przepisaniu umowy taryfa zmienia się na taryfę MEDIUM w tej samej cenie i umowę na czas nieokreślony.
Jeśli chodzi o publiczny adres IP, to jest on teraz dostępny w każdej lokalizacji na blokach oraz w sieci radiowej 5 GHz. Dodatkowo jest to usługa bezpłatna jednakże włączana na życzenie abonenta.

Jak to będzie teraz z tymi fakturami? Będę sobie musiał sam drukować fakturki, żeby u Was zapłacić abonament?

Z wielu powodów zrezygnowaliśmy z usługi dostarczania faktur w wersji papierowej (wyjątek stanowią firmy). Dla abonentów spółki informacja o płatności pojawia się w panelu klienta, z możliwością wysłania powiadomienia na email. Dla osób dokonujących przelew zmienia się numer konta (bank PKO BP), natomiast w przypadku wpłat gotówkowych niema żadnych zmian. Faktura w wersji papierowej nie jest konieczna do tego, aby za nią zapłacić, a jedynie przydaje się do rozliczenia z Urzędem Skarbowym. Po zakończonym roku kalendarzowym wysyłamy do Abonenta wszystkie wygenerowane na jego koncie faktury VAT. Oczywiście dla Klientów z sentymentalnym podejściem do dokumentów w formie papierowej przewidzieliśmy możliwość zamówienia takiej usługi.