Nowa numeracja kanałów TV

Od poniedziałku, 19 listopada rozpoczęliśmy proces zmiany numeracji kanałów.

Nowa numeracja uporządkuje oczekiwane przez Abonentów zmiany, takie jak pierwszeństwo kanałów HD, czy uporządkowanie kanałów w kategoriach tematycznych.

W trosce o wygodę Abonentów, zachowujemy układ według kategorii tematycznych, aby nawigacja po kanałach nadal była wygodna i czytelna.

Przypominamy, że stała numeracja kanałów na dekoderze rozpoczyna się od nr 101. Kanały poukładane są kategoriami: Ogólne, Premium, Sport, Film i serial, Dzieci, Muzyka, Dokument, Informacja, Rozrywka, Obcojęzyczne, Wersje SD, Lokalne.

Numery od 1 do 100 są zarezerwowane dla Mojej Listy 100.

Jeśli Abonent ma ustawioną własną Listę 100 – jej kształt nie ulegnie zmianie. Jeśli jednak nie tworzył wcześniej własnej listy, ta domyślnie ustawiona zostanie zmieniona.

Zmiany rozpoczęły się 19.11, a zakończą 30.11. W tym czasie zmiany będą sukcesywnie pojawiać się na dekoderach Abonentów.

W punktach sprzedaży u lokalnych operatorów dostępne będą drukowane wersje listy kanałów. Można ją również pobrać ze strony.

Pobierz nową listę kanałów w pliku PDF!

Mamy nadzieję, że te zmiany sprawią, że nawigacja po kanałach będzie jeszcze bardziej wygodna i intuicyjna.

Zmiany w umowie i regulaminach ART-COM

Szanowni Państwo,
w wyniku wejścia w życie ustawy z 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw konieczne jest wprowadzenie zmian do regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Z uwagi na treść art. 60a ust. 3a ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne zmiany publikujemy na naszej stronie internetowej.
Regulamin w nowej wersji będzie obowiązywał od 12 grudnia 2018 roku we wszystkich umowach zawartych począwszy od tej daty. O zmianach dotychczas zawartych umów, w tym wynikających z treści zmienionego regulaminu informujemy osobną korespondencją naszych abonentów. Abonenci Ci, w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian, mają prawo do pisemnego wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie do jednego miesiąca od dnia otrzymania zawiadomienia. Jednocześnie, z uwagi na to, że zmiany związane są wyłącznie ze zmiana obowiązujących przepisów, skorzystanie przez abonentów z prawa do wypowiedzenia umowy spowoduje konieczność zwrotu ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego.
Podkreślamy, że wprowadzone zmiany nie zmieniają warunków cenowych (opłaty pozostają na dotychczasowym poziomie) oraz parametrów jakościowych świadczonych usług. Zasadniczo nowelizacja wprowadziła możliwość oferowania przez dostawcę usług zawierania i modyfikowania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w formie nie tylko pisemnej, ale także elektronicznej i dokumentowej np. poprzez e-mail. Z uwagi na pewność obrotu dostawca zdecydował jednak, że nadal będzie oferował możliwość zawierania i zmieniania umów wyłącznie w formie pisemnej. Jedynie Ci z Państwa, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im propozycji zmian z wykorzystaniem poczty elektronicznej czy wirtualnego biura obsługi klienta, propozycje zmian będą otrzymywali właśnie w tej formie.
W obowiązującym w przedsiębiorstwie Art-Com regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych wprowadza się z dniem 12 grudnia 2018 roku następujące zmiany:
1. Do regulaminu wprowadzona została definicja „Trwałego nośnika” (§ 2 pkt 16), z kolei aktualny Regulamin, Cennik, oraz ewentualnie Regulamin promocji są także są przekazywane nieodpłatnie przez Dostawcę usług na Trwałym nośniku przed zawieraniem Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz na każde żądanie Abonenta (§1 ust. 2). Zgodnie z aktualną treścią art. 161 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne dostawca usług jest uprawniony do przetwarzania danych abonenta w zakresie jego adresu poczty elektronicznej bez odrębnej zgody (§ 4 ust. 1 lit. „h” Regulaminu).
2. § 3 ust. 1 i 2 otrzymują następujące brzmienie:
1. Umowa zostaje zawarta w formie pisemnej na czas określony lub nieokreślony. Dostawca usług oferuje możliwość zawarcia lub zmiany Umowy wyłącznie w formie pisemnej.
2. Umowa może być zawarta:
a) w Biurze Obsługi Klienta,
b) poza Biurem Obsługi Klienta, z upoważnionym Przedstawicielem Dostawcy usług, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), lub na odległość, tj. bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron poprzez podpisanie i wymianę przez Strony egzemplarzy Umowy.
3. § 7 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie:
Abonentowi przysługuje prawo do nieodpłatnego złożenia wniosku o określenie progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie tj. usług telekomunikacyjnych z dodatkowym świadczeniem, które może być realizowane przez inny podmiot niż Dostawca usług, dla każdego okresu rozliczeniowego ograniczenie możliwości inicjowania połączeń wychodzących i przychodzących zgodnie z ofertą Dostawcy usług lub obowiązującymi przepisami prawa. W szczególności oznacza to prawo Abonenta do żądania od Dostawcy usług nieodpłatnego poinformowania o osiągnięciu progu kwotowego oraz blokowania połączeń wychodzących na numery o podwyższonej opłacie po osiągnięciu progu kwotowego oraz połączeń przychodzących z takich numerów, jak również poszczególnych rodzajów takich usług, jak również domagania się poinformowania przez Dostawcę usług lub zablokowania możliwości wykonywania połączeń w razie przekroczenia w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego, przy czym Dostawca usług oferuje co najmniej trzy cztery progi kwotowe, które wynoszą 0, 35, 100 i 200 złotych. Obowiązek poinformowania o przekroczeniu w okresie rozliczeniowym określonego progu kwotowego uznaje się za wykonany, jeśli Dostawca usług wykonał co najmniej trzy próby połączenia z Abonentem w ciągu 24 godzin od przekroczenia osiągnięcia progu kwotowego. Jeśli Abonent nie określił progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie uznaje się, że próg ten wynosi 35 złotych dla każdego okresu rozliczeniowego. Abonent może ponadto żądać, by Dostawca usług nieodpłatnie blokował połączenia wychodzące na numery o podwyższonej opłacie lub połączenia przychodzące z takich numerów bądź na numery (lub z numerów) poszczególnych usług o podwyższonej opłacie, jak również usług, których cena przekracza cenę maksymalną określoną przez Abonenta.
4. § 7 ust. 10 otrzymuje następujące brzmienie:
Dostawca usług dostarcza Abonentowi nieodpłatnie z każdym Rachunkiem podstawowy wykaz Usług zawierający informację o zrealizowanych płatnych połączeniach telefonicznych z podaniem, dla każdego typu połączeń, ilości jednostek rozliczeniowych odpowiadającej wartości zrealizowanych przez Abonenta połączeń. W wykazie Dostawca usług informuje Abonenta o możliwości złożenia żądania, o którym mowa w art. 64a ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.
5. § 16 ust. 2 lit. „f” otrzymuje następujące brzmienie:
pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, tj. w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823), oraz ewentualną informację o zgodzie lub jej brak, na udział w takim postępowaniu.
6. § 17 ust. 8 otrzymuje następujące brzmienie:
Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego lub w przypadku braku przesłanek do jego wszczęcia, Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823) lub przed sądem polubownym, w tym stałym sądem polubownym o którym mowa w (art. 10190 ustawy z 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne). Postępowanie mediacyjne w trybie art. 109 w/w ustawy jest prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (podmiot uprawniony) na wniosek Abonenta lub z urzędu, jeśli wymaga tego ochrona interesu konsumenta. Szczegółowe informacje dotyczące procedur oraz możliwe do zastosowania formularze stosownych wniosków i pism znajdują się na stronie internetowej Centrum Informacji Konsumenckiej tego urzędu: https://cik.uke.gov.pl/Z kolei postępowanie przed sądem polubownym, o którym mowa w art. 110 w/w ustawy prowadzone jest przez stałe polubowne sądy konsumenckie przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Z poważaniem,
Zarząd Firmy ART-COM

Sklep oraz serwis w sobotę 22.09 nieczynne!

W dniu 22 września (sobota), sklep oraz serwis ART-COM będą zamknięte.
Biuro Obsługi Klienta internetowego pełni dyżur jak każdego innego dnia pod całodobowym numerem telefonu 327454545 (wybrać 1).

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy!

Blokada przez Google stron w domenie jawnet.pl

W dniu dzisiejszym obserwujemy problemy z Google, które to za pomocą mechanizmu Safe Browsing zablokowało strony w domenie jawnet.pl.

Z tego powodu Klienci korzystający z przeglądarek Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Apple Safari otrzymują komunikat informujący o tym, że strona może być niebezpieczna.

Informujemy, iż w przypadku użycia adresów:

https://panel.jawnet.pl,
http://www.jawnet.pl,
http://jawnet.pl

można zignorować ten komunikat lub użyć innej przeglądarki internetowej (Microsoft Edge, Opera), w której ten wprowadzający w błąd komunikat nie występuje.

Jednocześnie w przypadku innych adresów w domenie: jawnet.pl zalecamy ostrożność, gdyż są to prywatne strony użytkowników sieci jawnet.pl i niektóre z nich rzeczywiście mogą zawierać złośliwe oprogramowanie.

Jeśli jesteś właścicielem strony w domenie jawnet.pl i jesteś pewny jej bezpieczeństwa, możesz zgłosić niesłuszną blokadę w konsoli Google dla Webmasterów lub za pomocą formularza: https://safebrowsing.google.com/safebrowsing/report_error/?tpl=emailer&hl=pl

Trwają prace mające na celu zidentyfikowanie zainfekowanych stron w domenie jawnet.pl w celu ich zablokowania.

Jednocześnie zgłosiliśmy do Google, że blokada powinna dotyczyć konkretnej strony, a nie całej domeny. Oczekujemy na podjęcie z ich strony stosownych działań korygujących.

Serdecznie przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Gala MMA Bedorf vs Pudzian

KSW 44 na żywo 9 czerwca!

9 czerwca (sobota) będziemy transmitować kolejne wydarzenie w systemie pay-per-view: gala KSW 44 – Najdłużej wyczekiwana walka w historii polskiego MMA!

Najsilniejszy człowiek świata, Mariusz Pudzianowski, zmierzy się z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW – Karolem Bedorfem.

W klatce spotkają się Martin Zawada i Michał Materla. W wadze piórkowej powalczą Kleber Koike vs. Marian Ziółkowski. Do klatki wejdzie też Tomasz Oświeciński, który skrzyżuje rękawice z bośniacką supergwiazdą, Erko Junem. Rywalem Filipa Wolańskiego będzie Daniel Torres. Gracjan Szadziński zmierzy się z Paulem Redmondem, a irlandzki pionier Chris Fields przywita brazylijskiego bombardiera, Wagnera Prado. Zobaczymy również pojedynek dwóch czołowych zawodników wagi koguciej – Sebastian Przybysz zmierzy się z Dawidem Gralką.

Karta walk gali KSW 44:

Karol Bedorf vs. Mariusz Pudzianowski
Kleber Koike vs. Marian Ziółkowski
Michał Materla vs. Martin Zawada
Tomasz Oświeciński vs. Erko Jun
Filip Wolański vs. Daniel Torres
Gracjan Szadziński vs. Paul Redmond
Wagner Prado vs. Chris Fields
TBA vs. TBA
Dawid Gralka vs. Sebastian Przybysz

Gala będzie emitowana w jakości HD na kanale 901.

Dostęp do kanału dla Abonentów będzie sprzedawany za 39 zł.

Możliwość zakupu dostępu do transmisji z gali będą mieli również nasi Abonenci pakietów Mini HD.

Zamawiać usługę w telewizji JAMBOX można:

  • wprost z pilota wybierając pakiet: .Pay Per View: Gala KSW 44
  • telefonicznie w biurze obsługi klienta pod numerem: 32 42 88 433 lub 32 745 45 45
  • przez JAMBOX Panel

Start Gali: 9 czerwca od godz. 19:00

Kanał Eleven Sports 4

Eleven Sport 4 dostępny bezpłatnie w pakiecie Wielotematyczny HD!

Czwarty kanał z rodziny Eleven Sports uzupełnił ofertę pakietów Wielotematycznych.

Eleven Sports 4 HD znajdziesz na pozycji 196.

W najbliższy weekend na antenie Eleven Sports 4 transmitowane będą mecze LaLiga Santander, Bundesligi i Ligue 1 Conforama, w tym Deportivo Alavés – Atlético Madryt oraz VfL Wolfsburg – Hamburger SV. Kibice piłki ręcznej zobaczą ćwierćfinał VELUX EHF Champions League, w którym PGE Vive Kielce zagra na wyjeździe z Paris Saint-Germain Handball. Dla fanów sportów walki stacja przygotowała relację z gali Cage Warriors w Göteborgu.

ELEVEN SPORTS to wydarzenia sportowe relacjonowane na żywo i na wyłączność przez 24 godziny na dobę i w jakości HD. Na antenie kanałów Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4 można oglądać mecze najlepszych piłkarskich lig świata: LaLiga Santander, Bundesligi, Serie A TIM oraz Ligue 1 Conforama, a także prestiżowe wyścigi Formula 1™. Fani futbolu mogą śledzić także m.in. The Emirates FA Cup oraz Superpuchar Niemiec.  Pasjonaci żużla za pośrednictwem kanałów ELEVEN SPORTS mogą śledzić rozgrywki Nice 1. Ligi Żużlowej oraz brytyjskiej SGB Premiership, a także wybrane mecze żużlowej reprezentacji Polski oraz Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów. Miłośnicy innych dyscyplin w ofercie stacji znajdą m.in. VELUX EHF Ligę Mistrzów piłkarzy ręcznych, gale sportów walki Cage Warriors oraz turnieje tenisowe rangi ATP 250. Ważnym punktem ramówki są programy studyjne, m.in. Eleven GOL LIVE, czy #ELEVENF1.

Kanał ELEVEN SPORTS 4 w pakiecie Wielotematyczny HD

Dla abonentów pakietu Mini, również niespodzianka. Kanał Eleven Sports 4 HD można sobie „otworzyć” już dziś i cieszyć się nim bez dodatkowych opłat do końca maja.

 

Otwórz sobie kanał

Aby oglądać ELEVEN 4 HD bez dodatkowych opłat, okno należy sobie otworzyć samemu. Wystarczy „wyklikać” z pilota lub w JAMBOX Panelu wskazany pakiet.

Najnowszy pakiet nosi nazwę:

.Otwarte okno Eleven Sports 4 HD

Po „zamknięciu okna” pakiet wyłączy się automatycznie, nie będą się z tym wiązały absolutnie żadne opłaty.

 

Otwórz sobie darmowy pakiet od razu w JAMBOX:

Z komputera/smartfona    Z pilota 

Majówkowa zmiana godzin pracy sklepu

Informujemy, że w dniach 30 kwietnia, 2 maja oraz 4 maja nasz sklep przy ul. Grunwaldzkiej 120 będzie otwarty w godzinach 10.00 – 15.30.

Biuro Obsługi Klienta przy ul. Grunwaldzkiej 120 będzie otwarte w godzinach pracy sklepu, niezależnie jest dostępny całodobowy numer telefonu 32 745-45-45.

 

Alsen.pl

Oferta Alsen – Wiosna 2018. Zapraszamy do zakupów IT.

Prezentujemy nową odsłonę gazetki ALSEN.

Zapraszamy do zakupów:

Oferta Alsen.pl - gazetka

Gazetka do pobrania w formacie pdf.

Przypominamy, że nasza firma przynależy do sieci partnerskiej Alsen – największej sieci sieci zrzeszającej niemalże 400 salonów w całej Polsce.

Pełną ofertę można znaleźć na www.alsen.pl.

Dla zdecydowanych polecamy samodzielne zakupy.

Samodzielne zakupy przez www.alsen.pl z odbiorem osobistym w naszej firmie mają wiele zalet:

  • brak dodatkowych kosztów transportu dla zakupów powyżej 100 zł,
  • wsparcie naszych serwisantów.

Zawsze fachową poradę można uzyskać osobiście w naszym salonie lub telefonicznie pod numerem 32/7454540. Przy zamówieniu telefonicznym nie obowiązuje limit 100 zł minimalnej wartości zamówienia.

Jeśli czegoś nie znajdziesz na www.alsen.pl zadzwoń. Mamy podpisane umowy partnerskie z większością dystrybutorów IT w Polsce.

Prace serwisowe w sieci jawnet.pl: Bory, Centrum, Śródmieście, Jeleń

W nocy z czwartku na piątek 2018.03.16 oraz w nocy z piątku na sobotę 2018.03.17
w godzinach 00:00 – 07:00 będziemy prowadzić prace serwisowe obejmujące
wszystkich abonentów podłączonych do sieci jawnet.pl
W tym czasie będą następowały przerwy w dostępie do wszystkich usług (internet, telewizja, telefon)

Prace są podyktowane zmianą przebiegu infrastruktury sieciowej w okolicy Placu Górników
gdzie prowadzone są prace budowlane w ramach projektu:
„Przebudowa Placu Górników z parkingiem rowerowym w ramach zadania Miejskie Centrum Integracji Transportu Jaworzno”

Za wynikłe z powyższego niedogodności przepraszamy.

Poniżej lokalizacje jakie będą w zasięgu prac:

Plac św.Jana 1
Plac św.Jana 3
Bory
Broniewskiego 5
Broniewskiego 7
Grunwaldzka 36
Grunwaldzka 38
Grunwaldzka 40
Okolice Szpitala, Zalipie, Chełmońskiego
ul Wandy: bloki oraz abonenci z domów prywatnych
ul Fabryczna
ul Olszewskiego
ul Waryńskiego
ul Paderewskiego
ul Kopernika
ul Świstackiego
Jeleń Dąb
ul Prześlaków
ul Bulgi
Abonenci podłączeni drogą radiową w Centrum, Śródmieście

Niedostępność serwerów WWW w dniu 09.04.2018 r.

Od północy dnia 09.04.2018 r. będą występowały przerwy w pracy serwerów obsługujących konta WWW w domenach innych niż jawnet.pl.

Powodem przerw będą prace administracyjne mające na celu dużą aktualizację oprogramowania na serwerów.

W wyniku aktualizacji zmieni się wersja PHP z 5.4 na 5.6.

Przerwy powinny być odczuwalne nie dłużej niż przez 2 godziny od rozpoczęcia prac.

AKTUALIZACJA: Druga część prac jest planowana na 14.05.2018 r., w tym terminie będzie aktualizowany ostatni z serwerów.